Len and VSO - The best of both worlds - Reisverslagen van Len Heezemans - WaarBenJij.nu Len and VSO - The best of both worlds - Reisverslagen van Len Heezemans - WaarBenJij.nu

Len and VSO - The best of both worlds

In september 2012 vertrek ik voor 6 maanden naar Uganda om in Kampala voor het programmakantoor van VSO te werken. Via dit blog hou ik jullie op de hoogte van mijn avonturen.

Om uitzendingen te bekostigen is geld nodig (voor niets gaat de zon op), dus mocht je mij en VSO willen steunen, dan kan dat! Kijk op http://vso-nederland.geef.nl/actie/len-and-vso-the-best-of-both-worlds/ hoe je eenvoudig kunt doneren. Alvast bedankt!

Alle informatie op dit blog is op persoonlijke titel en representeert niet specifiek de visie van VSO.

Recente Reisverslagen:

09 April 2013

Show me the money

22 Februari 2013

Step by step, slowly by slowly

11 Januari 2013

Should I stay or should I go?

30 November 2012

The guest of honor

13 November 2012

Wereldberoemd in Oeganda?
Len

Actief sinds 05 Juli 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 43604

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2012 - 31 Maart 2013

Len and VSO - The best of both worlds

Landen bezocht: